Sunday, November 4, 2012

DPI unggul awesome!

Bismillahirrahmanirrahim..


Al- Qawiyy! Al-Amin!
Al-Qawiyy! Al-Amin!
Al-Qawiyy! Al-Amin!

Wira Jakim! Fight!fight!fight!
Wira Jakim! Win!Win!Win!
Wira Jakim! Go!Go!Go!

Jakim! 6,5,1!
Jakim! Cemerlang!
Jakim! Gemilang!
Jakim! Terbilang!

yeah! itu adalah laungan semangat DPI siri 3 yang mula dilaungkan semasa DPI Unggul di Dusun Eco Resort, Bentong Pahang.

Hari kedua DPI, kami terus meng'outing'kan diri ke Dusun Eco Resort untuk aktiti DPI Unggul. Best tidak terkata^^ semua aktiviti outdoor DPI unggul ni dikendalikan oleh Eco Team Building yang diketuai oleh En. Mahadi Mohd. Memang sporting habis you.

Macam-macam aktiviti yang kami layan such as abseiling, wall climbing, air bridge, obstacles, flying fox, paintball and many more^^. lagi best dari PLKN dulu. hehe.. yang bestnya cikgu mahadi ni, aktiviti kami ni bukan setakat main-main and enjoy-enjoy tapi kami enjoy sambil menghayati mesej yang tersirat. mesej cinta pada Allah, dan mesej cinta pada alam. pendekatan yang sangat sempoi wa cakap lu^^ no scolding, no rushing, no stressing..hehe. satu lagi aktiviti yang nda pernah team building lain buat is 'imsak walk'. mengambil sunnah nabi yang suka berjalan pada waktu subuh. love that. tapi cuma berkesempatan buat 2 kali sepanjang seminggu di dusun eco.

orait, jangan cakap banyak, kita layan gambar-gambar yang ada^^ mau share video, tapi nda dapat upload..huhu..




























kredit to eco team building^^ luar biasa pak^^



2 comments: